Google a anunțat că în acest an va realiza va realiza mai multe modificări importante la nouă interfață. Toate aceste schimbări având loc datorită  interesului continuu a celor de la Google, de a oferi tuturor advertiserilor posibilitatea de satisface din ce în ce mai ușor și rapid nevoile publicului.

În continuare vom prezența cele mai importante 3 lucruri pe care e bine să le cunoști, indiferent că ești  antreprenor sau advertiser angajat al unei agenții.

1. Google Adwords devine Google Ads
Google Adwords trece printr-un proces de rebranduire. Această decizie vine că urmare a faptului că Google nu mai reprezintă doar keywords & co, ci oferă o gama completă de rețele prin care poți ajunge la publicul țintă, au precizat oficialii.

Tot odfata vor fi integrate Analytics 360 și DoubleClick  în ceea ce se numește Google Marketing, platforma ce oferă posibilitatea advertiserilor să gestioneze totul într-un singur loc și să ofere o experiență mai bună pentru clienții lor.

2. Responsive Search Ads (beta)
Un tool extrem de important pentru a economisi timp! Cu RSA ai posibilitatea să introduci mai multe titluri și descrieri pe care mai apoi sistemul le jonglează automat. Astfel testează și învață care dintre acestea performează mai bine pentru că în timp să servească anunțul cel mai potrivit în funcție de căutare, device, comportament anterior și alți factori.

3. Smart Campaigns
Este alegerea perfectă pentru cei cu business-uri mici și la început, care nu au prea mult timp la dispoziție sau experiență, dar și bugete mai mici. Se setează în doar câteva minute, iar targetarile și strategia de licitare sunt automate. Optimizarea se bazează pe algoritmul automat de învățare Google ce ține cont de mai mulți factori, cum ar fi comportament, locație sau device.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Menu