Facebook a anuntat faptul ca va permite utilizatorilor sa evalueze firmele care se promoveaza prin intermediul retelei de socializare si le-ar putea bloca pe cele care vor primi  opinii negative. In prezent utilizatorii pot oferi un rating, de pana la cinci stele, paginilor de business de pe Facebook și pot lasa comentarii, dar Facebook nu actioneaza momentan in functie de acest rating.

Noua masura va avea rolul de a sanctiona firmele ce realizeaza reclame si care pot induce in eroare utilizatorii, astfel, acestia urmand sa cumpere produse sau servicii de calitate proastă.

Utilizatorii vor putea sa isi exprime opinia fata de astfel de reclame, sub butonul Ads Activity.

Totodata, firmele si advertiserii au sansa sa isi revizuiasca serviciile înainte de a fi luate o masuri împotriva lor, masuri ce ar putea include o reducere a numarului de reclame pe care le pot difuza.

Credem că acest instrument va da oamenilor mai multă încredere în compania cu care interacţionează şi va ajuta ca firmele să răspundă mai mult pentru experienţa pe care o oferă clienţilor”, spune Facebook.

Dupa ce compania a fost implicata in mai multe scandaluri grave, in care datele a milioane de oameni au fost accesate in mod ilegal, se pare ca se pregatesc numeroase schimbari , menite sa îmbunatateasca experienta utilizatorilor pe platforma.

Ce parere aveti?

Va fi un moment prielnic pentru hateri sau concurenta sa actioneze “neortodox” ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Menu